dag 30: terugreis

13 februari 2010 - Zwolle, Nederland

Hallo Allemaal. Het is dan zo ver, ik ben weer thuis na een zeer mooie reis door de USA. Ik heb een te gekke tijd gehad daar en ontzettend veel mooie dingen gezien. De terugreis was ook prima alleen moest ik 5 uur wachten op Heathrow wat erg saai was, maar ja, dat wist ik van te voren.

Iedereen ontzettend bedankt voor de leuke reacties en voor het volgen van onze avonturen. Ik zou zeggen, kom eens langs want er zijn nog veel meer foto's dan ik op deze site geplaatst heb.

Dank iedereen, tot gauw.

PS: Ik heb vandaag nog een heleboel foto's geplaatst, klik hierboven op foto's.

1. nely:
    16 februari 2010
    Wat een avontuur, mooi dat we zo konden meegenieten..Bedankt voor die mooie verhalen en de vele foto,s
  2. Bertus Overweg:
    Hoi Jurbri,
    Ik kan het niet nalaten nog en laatste reactie op je site te plaatsen. Hardstikke bedankt voor je up-to-date verslag. Ik heb ervan genoten en ben met plezier met jullie meegereisd.
    Voor jou en Arjan nog even afkicken van de donuts, hamburgers en dikke steaks en dan ben je weer helemaal terug. Het viel me op Schiphol wel op dat je absoluut niet magerder bent geworden. Maar goed, met de belabberde kwaliteit van de Nederlandse donuts, hamburgers en steaks moet het mogelijk zijn om een paar kilootjes te laten liggen, en weer te genieten van een bruin broodje met oude kaas en een dikke lik mosterd.

Bertus
  3. Rianne:
    19 februari 2010
    Zo, Ik heb net alle foto's even rustig bekeken!
    Nou heb ik een mooi beeld gekregen!
    De foto's van Alcatraz zijn erg mooi geworden!
  4. nancy:
    23 februari 2010
    wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. amerika is ons favoriete vakantieland. Erg leuk om al die reisverhalen te lezen waar wij ook allemaal geweest zijn behalve Seattle en Canada. Las Vegas vinden wij ook super brengen wij de laatste jaren onze kerstdagen door en in de zomer eindigen wij onze vakanties ook altijd in Las Vegas! In july gaan wij naar Seattle dan naar Vancouver enz. we moeten nog ons route uitstippelen en dan eindigen we weer in Las Vegas. Misschien heb je leuke tips voor ons,graag! Bedankt voor de mooie reisverhalen.